Wintheon Uren Management module

Vanuit bestaande klanten van Wintheon is de vraag ontstaan om de administratieve afhandelingen van de aanwezigheid van medewerkers en de productieboekingen te vereenvoudigen/optimaliseren. Wintheon heeft op basis van deze vraag in samenwerkingen met deze klanten de Uren Management module ontwikkeld.

De aanwezigheidsregistratie wordt als basis gebruikt voor het in- en uitklokken van de medewerkers. Indien een medewerker, op basis van het rooster, te laat inklokt/te vroeg uitklokt, kunnen meldingen worden weergeven, waarna de medewerker direct de reden van het te vroege/late klokmoment kan invoeren. Naast de tijdsbesparing op het boeken van uren en controleren op te laat/vroeg boekingen, geeft de aanwezigheidsregistratie tevens een overzicht van het aanwezige personeel en eventueel ook BHV-ers.

Naast de aanwezigheidsregistratie kunnen tevens productieboekingen worden verricht. Het scannen van uren d.m.v. een barcode-scanner is niet nieuw, maar nu kunnen we ook digitaal de tekeningen opvragen, waardoor de werkvloer meer wordt gedigitaliseerd. In de afbeelding hieronder wordt de weergave van het scherm van de productieboekingen weergegeven.

Wintheon Uren Management module

Voordelen Wintheon Uren Management module:

  • Transparantie naar medewerkers
  • Huidige actie op het scherm.
  • Laatste boekingen worden getoond.
  • Minder administratieve correcties
  • Te vroeg/laat boekingen worden direct in iQ verwerkt
  • Informatie naar werknemers sturen, via iQ
  • Minder papier op de vloer, geen geprinte tekeningen
  • Overzicht van aanwezige werknemers per afdeling
  • Overzicht BHV-ers